Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 15:08   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar du ungene "leke" med insekter?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Du bor ikke på landet skjønner jeg

Det vet jo ikke du noe om. Jeg HAR bodd på landet, og vi hadde maurinvasjon og en drøss med edderkopper hele tiden. Maurene måtte drepes, og det skar meg i hjertet, men det måtte jo gjøres. Edderkopper store som hus, gjerne 10 stykker daglig, ble fint båret ut. Jeg drepte faktisk INGEN, jeg gjør ikke slikt.

Jeg skjønner at dersom man er allergisk så er det annerledes, eller om man feks har en sinnssyk forbi. Men om man har fobi så klarer man vel ikke å drepe dem heller? Eller støvsuger man dem opp? I så fall burde man heller kjøpe en insektplukker eller hva i helsike de heter, en sånn lang dings som man "suger" opp insektet med uten at det skades, og "skyter" det ut igjen i hagen eller lignende.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat