Sv: "Min lærer"- greit eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av Magica, her.
Sikkert positive sider med dette, men jeg tenker for det første så kan hvem som helst skrive:naboen, sure ekser etc, samt at for det andre så er det vel oftest de som er misfornøyde som legger inn, ikke de fornøyde. Da blir det liksom ikke riktig.
Guttungen som laget siden snakket om å lage en løsning hvor det var påkrevd med Facebook-innlogging (uten at det skulle vise hvem som hadde skrevet tilbakemeldingene). Dette som et svar på at en rektor var ute i media og mente lærere burde sabotere siden ved å anmelde seg selv positivt.
Jeg vet ikke om det nødvendigvis er slik at bare de negative vil bruke slike sider. Legelisten.no har plenty av positive tilbakemeldinger, så jeg. Min bittelille forskning på området "mine to fastleger de siste ti årene" tilsier at Forferdelige Fastlegen har fått utelukkende kritikk, mens Fantastiske Fastlegen er ranket som en av de beste i byen. So far, so good, hva angår "korrekheten" i feedbacken. Men jeg tror ikke Forferdelige Fastlegen blir noe hyggeligere av å drites ut på internettet. 
Og som sagt; de oppnår jo ikke noe annet med en slik side enn at lærere føler seg hengt ut. Det tror jeg mange vil føle enten omtalen er positiv eller negativ, men selvsagt særlig ved totalslakt. Det høres ikke så konstruktivt ut.