Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-12, 10:29   #11
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sterk urinlukt rundt toalettet

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Du har ikke tilfeldigvis tredosete? Vi overtok ett hus en gang, og de som bodde der før hadde det. Det hadde nok trukket til seg diverse over lengre tid.. Vi kastet det fort!

Nei, det er ikke av tre. Men når du nevner det så må jeg bare få spy ut litt eder og galle over det teite toalettsetet også. Det passer ikke! Løfter jeg på skinka så sklir jeg rett ned på porselenet. Det er sånn ca den verste følelsen ever! Sånn... da fikk jeg klagd litt over det også. Det er forresten helt nytt, det gjør ikke saken mye bedre.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat