Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-12, 15:14   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.401
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Eget dyr på rommet?

Jeg har ei jente på 7,5 som har et inderlig og sterkt ønske om dyr. Pga allergi hos meg er katt uaktuelt, som er det dyret som kanskje hadde vært mest aktuelt.

Nå har vi vært og kikket på ørkenrotter, hetterotte og dverghamster, og hun er dypt forelsket i alle tre. Men saken er at det er mest ønskelig at hun skal ha buret på eget rom, noe jeg i utgangspunktet er skeptisk til, men alle i dyrebutikkene vi har snakket med, sier at det er uproblematisk.

Så har jeg tenkt på mus, men det har de ikke hatt inne i butikkene vi har vært i.

Er det noen som har erfaring med å ha et lite dyr på rommet? Et som det går an å leke og/eller kose litt med, stelle litt med og bli kjent med. Hamstere utgår vel muligens fordi de er nattaktive, hvis ikke noen kommer og forteller at de er våkne et par-tre timer på ettermiddagene i tillegg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat