Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 23:31   #55
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med fleece?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg skulle gjerne brukt mer ull (både til meg og tuppa), men hvor pokker får man tak i det? Synes det er lite variasjon i gode (og fine!) ullplagg.

Vi har kjøpt noen fine ullplagg fra raknerikke, de strikker på bestilling. I tillegg tar ofte husmorlag/husflidlag og slikt på mindre steder bestilling på ullplagg.

Opprinnelig lagt inn av Kristin

men det kan jo hende jeg ville likt ullfleece, for eksempel.

Nøstebarn har fine ullfleeceplagg, de har vi hatt endel av. De kjennes ikke ut som syntestisk eller bomullsfleece i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Kristin

Lyse ullplagg får jeg IKKE rene.

Jeg har et grønt såpestykke kjøpt på Helios som fjerner flekker på ull. Man gnir det inn på flekken før vask og vasker det på vanlig vis. Flekkene er borte. Sonet flekkfjernersåpe heter den.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat