Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 22:22   #54
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er egentlig greia med fleece?

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Jeg skulle gjerne brukt mer ull (både til meg og tuppa), men hvor pokker får man tak i det? Synes det er lite variasjon i gode (og fine!) ullplagg.

Her har vi en svigermor som strikker. Vi har derfor langt flere ullplagg enn vi trenger. Ungene har tre-fire ullbukser hver og uhorvelig med gensre i alle varianter. Svigermor er også nøye på ullkvalitet. Luksusproblem, men vi rekker ikke å bruke alt.

Jeg liker ikke så godt fleece. Har begrenset erfaring med det, men det kan jo hende jeg ville likt ullfleece, for eksempel. Ungene mine skitner i grunnen ikke ullen så lett ut, den brukes kun til underlagsplagg. Noe annet ville være uaktuelt i den vindfulle byen vi bor i. Jeg har knapt opplevd at det har blitt vått heller. Men det er noe herk å vaske. Lyse ullplagg får jeg IKKE rene. Ungene mine har ullplagg som er grå rundt håndleddene og slik vil de nok forbli. Jeg merker jeg begynner å bli lei ull nå. Måtte sommeren komme..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat