Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-12, 21:24   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.079
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan slår dere sammen juletradisjonene?

Høres jo ut som om dere har funnet en bra mellomløsning. Skjønner godt at digre juledekorasjoner i hagen ikke er så fristende.

Vi har ganske like tradisjoner, blant annet nesten identisk julemeny (pinnekjøtt, min familie har noe ekstra til og hans har noe annet), så det har ikke bydd på de store utfordringene de julene vi har feiret hos hverandres familier. I år blir det sannsynligvis jul hjemme hos oss selv for første gang siden jeg er litt for gravid til å orke å reise langt da (under en måned før termin gidder jeg ikke fly til vestlandet med pakker og vesla og alt), og det blir så deilig! Da får vi se hvilke elementer vi beholder fra det vi er vant til og om vi legger til noen nye.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat