Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-12, 20:47   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Våtmopping av parkett - hjelp!

Åh, takk Rug! Eg var litt misfornøgd med at det blei vaska med skikkelig grønsåpevatn - eg nevnte til dei at eg trudde ikkej det var så bra for parkett, men det blei påstått at det var det aller beste, og etterlot ein fin voks som var bra for parketten.

Det er berre sprøyt, ikkje sant? Så da må eg altså vaske for å bli kvitt grønsåpa (det lukta grønsåpe i heile huset da eg kom), og så må eg få brukt reint vatn etterpå.

Hm. Not good.

Edit: det er IKKJE jif sin eingangsklut eg har brukt - det er ein klut i tekstil som skal skyllast og brukast på nytt. Men den er vanskelig å få tørr nok antar eg.