Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-12, 22:57   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alanya eller Side?

Jeg liker defintivt sånne ting best, smbr, men her er det altså snakk om en billigtur, og vi har så langt ikke funnet noe som ikke koster mye, mye mer enn det jeg har nevnt her. Blir glad hvis noen finner noe annet, det står ikke på viljen! Vi skal altså frakte fire personer fra Stavanger til Tyrkia i uke 41, og det bør kunne matche de prisene vi nå har funnet, som ligger godt under 20000. Ellers kan vi ikke dra.

Vi var som sagt i Bodrum i fjor. Flott by og flott temperatur. Men vi merket jo at det var i oktober. Det regnet en god del, og det var lite turister. Utenfor byen, der hotellene lå, var alt dødt og stengt. Så selv om jeg ikke vil vasse i turister, det er det verste jeg vet, så er jeg i oktober mest redd for at alt er dødt og stengt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat