Tråd: Dagen i dag
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-06, 19:56   #12
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.693
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Her har dagen vært flott!
Lillemann våknet 830, vi stod opp og jeg sendte ham inn for å vekke storebrødrene. Deretter tuslet jeg til bakeren og videre forbi butikken for å supplere litt til frokost - tenåringer spiser MYE. Eieren av stamkafeen min hadde laget kaffe latte til meg da han så meg passere, og kom strålende ut og lurte på hvor vi hadde vært i hele sommer. Deilig å tusle i stille bygater med avis under ene armen og kaffe i hånden.
Lang frokost, før vi ryddet garasjen. Det tok noen timer, men nå er det blitt fint der ute. Måtte ha en liten pause, ikke ofte vi er alene sammen i Lillegutts sovetid...
Ovnsbakt kylling til middag - to gutter ut i verden på fest, og nå legger pappaen Lillegutt mens jeg drikker Cider og føler meg enda yngre enn det som står i passet.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat