Tråd: Brodere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-12, 19:14   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brodere?

Jeg gjør!

Jeg liker plattsøm og hardangersøm best. Jeg har forsøkt meg på engelsk broderi også, men det har jeg jeg aldri helt fått teket på. korssting synes jeg er ulidelig kjedelig, så med unntak av to julekalendere, driver jeg aldri med det.

Jeg er flink også, om jeg får være så freidig; det hender stadig vekk at dukene blir lagt på bordet på vrangen, fordi vi ikke ser forskjell på forsiden og baksiden ved første øyekast.

Ulempen med brodering, er at jeg sjelden eller aldri har lyst til å bruke det jeg lager. Jeg har et par store, hvite kaffeduker som brukes til 17. mai og andre større høytider, også har jeg juleduker på absolutt alle bord til jul.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat