Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-12, 15:39   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høstslipp av nyheter

Hva har du smakt på av alt det nye?
Noe å anbefale, noe vi bør holde oss unna?

Eldorado har kommet med litt lettere potetgull med 40prosent mindre fett. Har smakt på den med salt(har sett med salt og pepper også). Den er veldig lur å kjøpe om man egentlig prøver å ligge unna: Så sinnsykt salt at en ikke klarer å spise mer enn ett flak eller to. Kommer aldri til å kjøpe igjen og jeg tror ikke den som er kjøpt blir spist opp heller.

Minde har i samarbeid med den lille nøttefabrikken kommet med pose med salte sjokoladetrekte nøtter. Veldig gode, anbefales. Litt kjipe på makademianøttene oppi bare.

Ellers så ser jeg at en del nyheter er ferdigprodukter som pizzabunn, sauser og den slags og det bruker jeg ikke noe særlig av. For de som elsker sjokoladepudding og melkesjokolade ser jeg det har kommet melkesjokoladepudding. Selv er jeg så rar at jeg faktisk ikke liker sjokoladepudding, ja det er faktisk fullt mulig!