Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-12, 10:29   #19
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.703
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnesikring i bil

Jeg svarte Aller, aller strengeste krav, men jeg tror neppe jeg kommer til å prøve en haug med nye bakovervendte barneseter om han skulle vokse ut av det han har før han blir fire år. Det vi har går til 25 kg, og jeg håper han kan sitte i det så lenge han trenger. I realiteten blir vel det bakovervendt så lenge det går.

Jeg innrømmer glatt at jeg skulle ønske jeg kunne snu ham nå, spesielt siden jeg ikke har egen bil og setet må monteres i kjærestens eller søsteren min sin bil hver gang vi skal sitte på med noen, men det er ikke noe reelt alternativ å ha ham dårligere sikret bare fordi jeg synes monteringen er kjedelig og knotete. Det hjalp betraktelig da kjæresten ble lei av å vente og gikk med på å ha forankringsselene fast i sin bil hele tiden.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat