Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 09:50   #48
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr :meelopers: ?

Å, ja! Der var jo blærette-diskusjonen også. Fantastisk!

Dette er et så vakkert innlegg, at jeg bare må fremheve det ekstra ved å sitere det her:

Sitat:

Vet dere hva mennene deres tenker om hva som skjer her inne?

Det vet jeg....
Jeg vet selvfølgelig ikke hva alle synes, men jeg har fått høre hva en håndfull synes.....
Jeg er ikke aktiv her inne lenger, rett og slett fordi jeg synes mange her inne er blærette bedrevitere, akkurat det synes mennene også.....
Tenk over det....

Ps. selvfølgelig er dette et åpent forum hvor man kan lufte tanker å be om råd, men her inne er det blitt litt fanatisk til tider....

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat