Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 08:44   #260
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Men gjekk det greit å ta ut sovande unge, utan å vekke dei, viss du gjekk inn? Ser føre meg at det er aktuelt å trille til handlesenter og cafear og liknande, og då er det jo greit å kunne åpne opp litt, når ein går inn.

Ikke noe problem - det var en liten åpning på den ene siden, og åpningen øverst var romslig. Nå pleide ikke jeg gå på handlesentere og cafeer med ungene mine da de lå i vogn - med eldste fordi han ikke likte å ligge i vogn når han var våken og mislikte å være på cafe, med yngste fordi jeg ikke hadde tid - så noe særlig erfaring på den fronten har jeg ikke. (Cafesitting med baby er forøvrig sterkt overvurdert - makan til styr og stress. Heldigvis har mine barselgrupper foretrukket treff hjemme hos folk.)