Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 01:45   #93
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser du for deg uken og året i hodet?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er dere som ser mønstre og farger og sånn de samme som teller ting og tar eggene ut fra eggekartongen på en symmetrisk måte og sånn? Er det en sammenheng der?

Ja. Eg blir litt stressa når det står "3 egg" i oppskrifta. Og etter at mannen min oppdaga det, begynte han å rote på bretta i paracet- og ibuxpakken. Han er slik som kan gi meg ulik kniv og gaffel med vilje, bare for å le av meg når eg bytter.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er nesten helt likt som meg det. I tillegg har jeg snille og slemme tall. 5 og 7 er de kjipeste. 4 og 8 de snilleste.

Du har forstått det!

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat