Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-12, 01:09   #17
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan behandle en larve?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hm, kan man kose med de? Eller altså, bære de og la de klatre på seg og sånn? Jeg ser for meg de knekker lett. 7-åringen hadde nok klart å behandle den pent, jeg er litt mer i tvil om 5-åringen.

Nei, det blir ikke mye kos med disse. Jeg har hatt noen selv, når jeg var liten. Jeg skal være den første til å innrømme at de var ekle.

Mamma er allergisk så jeg har hatt endel "allergivennlige" "dyr". Fisker, frosk (ja, ikke en sånn du bare plukker ute), reker (heller ikke selvplukk), skilpadde også endte vi tilslutt opp med puddel. Endelig et dyr det gikk an å kose skikkelig med.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat