Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-12, 10:14   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kl. 10 får vi vite dommen

Jeg er spent på tilregnelig/ikke tilregnelig-spørsmålet, jeg er spent på straffeutmålingen. Også er jeg spent på reaksjonene etterpå.

Jeg ser for meg at uansett hvilken straff han får så vil media handle om at det er feil. Han skulle hatt strengere straff, han skulle hatt dødsstraff, se hvordan straffen hans er sammenlignet med noen som har drevet med økonomiske ulovligheter osv, osv.
Jeg tror ikke det er mulig å gi ham en straff der de fleste nikker og er enig i straffeutmålingen,