Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-12, 09:30   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hvilken sjampo - farget, tørt, behandlet, slitt, skadet

Jeg må ha en shampo og tenkte å bestille på nett. Men hvilken type skal jeg velge?
Jeg tror at jeg bruker helt feil shampo for nå er håret værre enn noen gang. Det har jo vært en runde i stekende sol og salt vann i sydlige strøk men det er utrolig blasst nå. Jeg farger håret jevnlig men så raskt som det mistet glansen denne gangen har ikke skjedd før.

Så tenkte jeg litt over hvilken shampo jeg har kjøpt.
Denne; Wella SP Deep Cleanser Shampo

Men den er kanskje ikke ment for bruk hver gang man vasker håret?
Når jeg nå leser nærmere på den så står det at den er fin å bruke for å rense håret før kjemisk behandling.. Noen som vet?
Så da er det kanskje ikke så rart at fargen raskt gikk ut av håret mitt og at håret er grusomt nå? Off.

Jeg klarer liksom ikke å finne ut hvilken shampo jeg trenger.
Håret er jo både farget, kjemisk behandlet, tørt, slitt, skadet, er tynt og renger fylde og glans.

På Blush.no sine sider så er produktene sortert så veldig detaljert så jeg finner liksom ikke ut av hva jeg skal velge...
Og så er det så mange merker å velge fra. Hjelp.