Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-12, 16:10   #3
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinn off: syltetøy og denslags

Mine barn har ofte prim på en av de to skivene i matboksen. Og i følge min datter er det en gutt i klassen hennes som har fem skiver med sjokoladepålegg hver dag. Så hos oss er jeg forholdsvis sikker på at det ikke er noen slik regel.

Jeg har ingen problemer med en skive med søtt pålegg hver dag. Mine får faktisk gjerne to, om de vil. En til frokost og en i matpakken. Jeg er tilbakemholden med sjokoladepålegg, det får de bare i helgen. Jeg vet ikke egentlig om det er så mye verre enn prim og syltetøy, det bare føles mer usunt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat