Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-12, 12:19   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innsats i gym vektlegges ved karaktersetting

Det er ikkje lov å vektlegge innsats i teoretiske fag, lenger. Dette, kombinert med at fråversgrensa er oppheva i vgs, betyr at ein i teorien kun kan møte til vurderinger og få toppkarakter i faget, utan å delta i undervisninga.

Eg skulle likt å lese meir om dette, er det rom for vektlegging av innsats i tillegg til prestasjoner, eller er det vurdering av innsatsen. Det første kan eg vere med på, at dei jentene som sitt på benken og "har mensen" tre av fire gymtimar, kan motiverast til å gjere ein innsats, kor innsatsen kan vippe opp ein svak karakter. Det er mange som ikkje får til prestasjonskrava likevel, så dei orker ikkje prøve, i gym. Men om det er vurdering av innsats og ikkje prestasjoner, vil det jo vere stor fare for subjektiv vurdering. Då må det utviklast klare kriterier her og det veit eg ikkje om er mogleg?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat