Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-12, 20:48   #12
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hyl!! Ungen har slukt to buljongterninger

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Så bra det viste seg at hun ikek hadde fått i seg så mye som fryktet.

Jeg har lav terskel for å ringe giftinformasjonen, så jeg hadde nok ringt om jeg trodde ungen hadde spist to buljongterninger.

Jeg også om ikke mannen hadde vært her og beroliget meg. Nå viser det seg at det ikke hadde vært direkte farlig om hun hadde fått dem i seg. Allikevel er det litt ekkelt å tenke på.

Også så fort det kan gå. Vi har grind inn til kjøkkenet, men hun visste allikevel å snike seg til i skuffene når vi andre sto på hue i handleposene. hun begynner å bli for smart og har dessuten akkurat lært seg å springe veldig fort.