Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 07:41   #35
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.506
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Jeg håper folk oppfatter meg som snill - både på nett og i RL.

I RL vet jeg at jeg kan oppfattes som litt kontrollfreak, men det er nok ikke like sannsynlig at noen har oppfattet her inne. Heller ikke det at jeg nok i RL ofte oppfattes som avventende - jeg ser gjerne folk og situasjoner litt an før jeg involverer meg. Av den grunn kan jeg nok innimellom oppfattes som noe "overlegen", uten at jeg på noen måte mener å være det....Når jeg blir kjent med folk, synes de som regel at jeg er hyggelig, pratsom og morsom. Men de som kjenner meg veldig godt, vet at jeg like gjerne kan være stille og tilbaketrukket, uten at det trenger å bety noe annet enn at jeg behøver en "sosial pause". Man kan bli utrolig sliten av å være sammen med andre mennesker.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat