Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-12, 12:12   #132
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Au pair og arbeids(u)vilje

Jeg har alltid unngått å ha au pair med barn, og jeg kunne ikke tenkt meg å hatt det. Samtidig føler jeg behov for å opplyse om at disse mødrene som det er aktuelt for reiser uansett fra barna sine. Alternativet til å komme til Norge å tjene (for dem) en stor sum i mnd, er 1) å reise til en annen kant av Filippinene å jobbe for en mye lavere lønn eller 2) reise til de arabiske statene hvor de gjerne blir svært dårlig behandlet.

Jeg skjønner godt prinsippene deres. Jeg synes bare ikke de fungerer så godt på virkeligheten. For meg er virkeligheten at mange unge kvinner har fått en ny start i livet ved å komme som au pair til Norge. Jeg og mange med meg er heldige og har samtidig nytt godt av det.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat