Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-12, 16:47   #6
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "IF" eller "Gjensidige"

Vi hadde IF, og det fungerte fint helt til vi trengte hjelp.

Min mann sto med havarert bil med flyttelass i Dunderlandsdalen (nei, du vil ikke vite hvor det er engang!) kl 09.30 en søndag morgen, på vei til Bardu. IF kunne ikke skaffe ham leiebil fordi det ikke var noen ledige i den kategorien forsikringen gjaldt for akkurat da. Min mann sa han kunne legge mellom og få en annen bil, men det gikk visst ikke an, gitt. Det var visst ikke deres problem at han sto midt i ingenmannsland en søndag med fullstappet bil.

Enden på visa ble at en Viking redningsmann med stort hjerte hjalp ham med å få tak i et nytt hjul samt fikse såpass på bilen at den startet. Mannen min kjørte deretter 50 mil non stop (turde ikke stoppe av redsel for å ikke få start på bilen igjen), uten lys på bilen og selvsagt helt uforsvarlig.

Om vi skiftet forsikringsselskap??

Nå har vi stort sett alt av forsikringer i DNB pga at begge våre fagforeninger har gode avtaler der. Så langt er vi fornøyd med både pris og service.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat