Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 21:48   #73
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.798
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får noen spesialkost på SFO?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Som mor til en cøliakiker - det finnes veldig mange ting å lage i matlagingstimer som _ikke_ involver 55 elever som virvler og søler med mel også da. Sånn hvis man ønsket å møte melintorelansen eller hva det nå var på halvveien...

Man er 16 elever i rommet samtidig - men det er greit at alle gruppene får lage det samme med tanke på forberedelser og sånt.

Jeg tilrettelegger GJERNE for dem med cøliaki. Jeg tilrettelegger IKKE GJERNE for dem hvor foreldrene har fått en fiks ide. Jeg synes i hvert fall ikke at det er noe gøy å begrense 55 andre elever i hva de kan lage pga en fiks ide hos enkeltforeldre.

Jeg har hatt en elev som ikke kunne være i rom med fisk. Da lagde vi selvsagt ikke noe med fisk det året - ikke noe problem. Dersom foreldrene derimot hadde sagt at han var så skjør at han ikke tålte å se fisk i død form på kjøkkenet og at vi derfor måtte la være å ha det, ville velviljen min vært atskillig mindre.

Dere ser forskjellen?

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat