Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 20:45   #58
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får noen spesialkost på SFO?

Gud bedre, så stygt gjort Sikkasso! Jeg var allergisk mot veldig mye som barn, og det ble mye tilrettelegginger for foreldrene mine som skulle holde meg unna alt fra dyr til bjørketrær og matvarer. Farmor og farfar trodde ikke på sånt tull, og røyket og dampet inne når jeg var der på tross av min astma- og allergi, og jeg minnes enda hvor dårlig jeg ble.

Jeg har muligens en sønn av typen som rine sikter til. Han har hatt plagsomme symtomer (gjerne i forrige uke, eller uka før der også ) med påfølgende tilstander som også har vært vonde. Han har ikke fått diagnostisert melkeallergi eller intoleranse. Ergo kunne vi ikke gått til SFO med en slik bekreftelse. Jeg er veldig glad for at vi har en SFO som tar oss på ordet. (Når det er sagt så kom rådet om å kutte melk fra en overlege på barneavdeling, og det ga stor bedring. Vi hadde sikkert fått attest på anbefalingen om vi ba om det - men det finnes nada dokumentasjon på allergier allikevel.)