Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-12, 12:20   #652
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.212
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn og forventninger til uttale

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg har slutta med slikt. Eg vil ikkje minne om Knut-Jørgen Røed-Ødegaard.

Jammen!

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg slutta å seie "adle" då eg hadde budd to månadar i Oslo og ei studievenninne frå Fredrikstad sa: "Hvem er Adle, egentlig? Er det et guttenavn, eller et jentenavn?"

Det tok visstnok litt tid før kollegene til en bekjent av meg skjønte at når hun sa "kim gjør det?" så var det et spørsmål, og ikke en opplysning om at Kim kom til å gjøre det.

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Någen seier eg av og til, men elles har eg mista dei blaute konsonantane. Dei kjem tilbake, i det flyet mitt landet på Sola.

Høres kjent ut. Mannen min kommenterte en gang at hver gang jeg har vært nordpå, sier jeg "ikkje" i en uke eller to etterpå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat