Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-06, 00:07   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.226
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Vanskelig spørsmål. Jeg tror folk som kjenner meg i RL oppfatter meg som mer humoristisk/laidback og mindre tørr/pedantisk enn en del som bare kjenner meg på nettet gjør. (Jada, jeg sa mindre pedantisk, ikke ikke pedantisk! ) Mindre påståelig også, kanskje. Og så er jeg tydeligere (mer "dominerende") på nett enn i RL. Men det kommer jo også an på hvem man spør.

Jeg tror folk (i RL) oppfatter meg som hyggelig og kompetent, og jeg pleier å komme overens med de aller fleste. Jeg kan være ganske stille og tilbakeholden i noen sammenhenger, og ganske høyrøstet lattermild i andre, men det er vel forholdsvis normalt. Og så har folk (ikke alle, men mange) alltid oppfattet meg som mer sikker og uavhengig og "in control" enn jeg egentlig har vært, men jeg begynner å vokse inn i den tilsynelatende sikkerheten nå.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat