Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-12, 22:18   #25
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gravfølge og trafikk

Dette visste jeg ikke gitt. Kan ikke huske at jeg lærte noe om dette da jeg tok lappen i 1987, men hvem vet. Jeg kjører selvsagt alltid høflig rundt bårebiler, men tror kanskje jeg kan ha bøllet uforvarende mot gravfølger.

Men altså, det er korset på taket som er min varseltrekant. Er det sånn at bilene bak i følget også har kors på? (Hvordan funker det, magnet? :nysgjerrig: ) Da tror jeg kanskje at jeg aldri har bøllet likevel for det tror jeg aldri jeg har sett på normale, "sivile" biler.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat