Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-12, 12:52   #45
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Lette" bøker

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.


Evi Bøgenes er en klassiker, men jeg har også noen gamle etter min mormor og de heter noe sånt som Ingen Chanse, om guttejenta som endelig får lov til å dra på skole i byen, og På afbetaling, Men det er deg jeg elsker og en hel del andre små skatter.

De har jeg også. På avbetaling er av Margit Ravn. Jeg har flere søte av henne. Også har jeg alt som jeg vet om at er gitt ut av Evi Bøgenæs og alt på norsk av Annik Saxegaard jeg har greid å finne gjennom flere års jakt.

Divine: Er helt enig med deg. Jeg har ikke brukt et eneste minutt på Samartin etter Peregrino. Jeg liker vanligvis sør-amerikanske forfattere veldig godt til og med, men Samartin var for drøyt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat