Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-12, 22:16   #161
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.540
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Kanskje jeg må gå bort til Bertel O Steen en dag og titte på bilen og Kverneland og kikke på S-Max. Jeg har riktignok bare to barn, men er alene med dem og må derfor alltid ha med lillebror som enda sitter bakovervendt og skal sitte slik lenge. Det hadde vært praktisk og ikke minst hyggelig å kunne hatt med en venninne til eldste og dermed delt på kjøring til bursdager, trening osv. Jeg ser mer og mer behovet for en ekstra plass. Nå er det sånn sett ikke lenge til eldste kan sitte i forsetet, men jeg vil helst unngå det. Er ikke sikker på om airbagen kan koples ut manuelt engang, tror ikke det. Samtidig har jeg en 2008 Toyota Avensis jeg har hatt siden den var ny som går som en kule, driftssikker og bra, så det er litt trist å skilles med den når jeg vet den fungerer uten å koste meg noe særlig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat