Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 19:22   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil? Plass til 3 tenåringer, sitte høyt, nok bagasjeplass

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hmm.. vel. Både S-Max og Touran er i utgangspunktet temmelig stive biler. Og av flerbruksbilene med nok de mer "sportslige" kjøreegenskapene slikt sett. S-Max er en bil som krenger ganske lite.

ja, jeg stusset litt på det selv, noen ganger så innbiller jeg meg, og her kan jeg ha helt feil, at jeg kan bli litt småuggen når frontruten går langt frem. Franske biler har ofte det, så det kan muligens være derfor jegvtror det. Jeg blir ikke mye kvalm, bare så at det er sagt, men jegvskal føle det om jeg leser, holder på med telefonen og slutter jeg med det så går det over. Men det er altså stor forskjell fra bil til bil. Jeg hadde min Touran når Touran var rimelig ny, om det har noe med saken å gjøre.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat