Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-07, 14:05   #85
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du utmeldt av statskirken (se her!)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal du være fadder da?

Jepp, vi hadde dåp forrige onsdag. Veldig fin seremoni. Jeg har ingen problemer med å være fadder. Jeg tror jo på no' vis på Gud. Jeg liker ikke tanken på barnedåp, men når gutten tar et valg på egen hånd. (Ja, for han sier han tror på Gud),så respekterer jeg det veldig og synes han er tøff som ikke valgte en "enklere" løsning som borgerlig konfirmasjon (Det kunne han jo gjort om han bare ville ha konfirmasjonsfesten)

Hadde jeg hatt problemer med å bekjenne den kristne tro etc hadde jeg sagt nei.

Ang det med å være medlem, så er det forskjellig fra prest til prest. Noen krever at man skal være medlem av statskirka - jeg synes det bare er tull i og med at utrolig mange av de som står der ikke tror det grann og gjør slikt pga tradisjon.