Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-12, 08:14   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det vanlig å slippe ut kaniner for å la dem vandre fritt omkring?

Mannen min fant en kanin i garasjen i går. Han trodde muligens det var nabo A sin kanin som hadde rømt, men da han sjekket, sa nabo A at det var nabo B sin kanin, og at de hadde flere kaniner som de brukte å slippe litt løs om sommeren.

Er dette vanlig? Jeg synes det virker uansvarlig. Finner kaninene veien hjem? Vi har katt, vil ikke katta vår prøve å skade kaninen om den får sjansen? Både i går og i dag har det ligget en kanin under bilen vår, så vi har måtte jage den vekk med en kjepp. Hvis kaniner søker ly under biler, så er vel det også farlig?

Eller er det helt vanlig å slippe kaniner løs og jeg er bare helt på bærtur med skepsisen min?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat