Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-12, 09:25   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken størrelse på første sykkel til 4-åring?

Min erfaring er at det fungerer veldig bra med sykkel i en størrelse som passer perfekt enn en som er litt for stor. Vesla lærte å sykle veldig fort når vi tok av støttehjulene og det var på en sykkel som var akkurat passe stor. Hun var ca. 5,5 år. Etter dette har hun alltid hatt sykkel som er passe selv om vi da har måttet kjøpe en mellomstørrelse sykkel som bare ble brukt en og en halv sesong. Jeg ville ikke kjøpt for stor sykkel for at den skulle vare lenger, men heller prøvd å få tak en som var passe stor på Finn eller noe. Med andre ord syns jeg teorien din er helt strålende.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat