Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-12, 10:02   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lunsj/ettermiddagsmat til gutt med bl.a eggallergi

Vi er ofte sammen med en mamma og hennes gutt som er nesten like gammel som mine. Han har etterhvert fått påvist en rekke allergier(var forresten her han fikk smake egg for første gang, endte på legevakt og barneavdeling - han fikk full utredning og har nå epipenn). Av og til synes jeg det er hyggelig å lage noe litt ekstra når vi spiser sammen. Som idag; det regner og vi skal på med regnklær alle sammen for å leke i hagen noen timer. Etterpå er det tid for mat. Det eneste jeg da kommer på(som jeg har i hus også) er ting som omelett, boller, vafler, grove pannekaker osv. Men alt det inneholder jo egg! Kan dere hjelpe meg med forslag? Hjemmebakt brød og vanlig pålegg er selvsagt ett helt greit alternativ det også om jeg ikke kommer på noe annet, hadde bare vært hyggelig...

Han er allerigsk mot egg, skalldyr, nøtter/peanøtter og soya.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat