Sv: Din beste middagssalat
Salat til middag, ikke salat til middagen, ikke sant? Sistnevnte eier jeg ikke fantasi på, nemlig, der blir det tomat, agurk, paprika, kanskje sukkererter, og hvilke nå enn salat vi har.
salat til middag er jeg heller ikke sånn kjempegod på, det blir mye det samme. Salat (isberg eller crisby, evt blandet med litt rapid og ruccola, eller hva nå enn som er i skapet (eller snart, håper jeg, i grønnsaksbedet) med cherrytomater, agurkbiter, paprika og "noe kjøtt", somregel kylling evt bokseskinke, kylling og baconbiter er egentlig veldig godt syns jeg. Litt ostebiter (men jeg er ostepyse, så her er det snakk om vanlige, faste hvitoster), og krutonger. Hjemmelagde med krydder som passer til resten. (eller, rettere sagt, for min smak, hjemmelagde som ikke er så dynket i hvitløk som mange av de kjøpte er.) Også pasta i. Men da blir det fort definitivt pastasalat med mye pasta. Jepp, jeg er kjedelig og mangler fantasi.
Flytende honning hørtes sannelig godt ut!!!
Må eksperimentere litt mer. Ja, for jeg har jo en teori om å ha litt mer spenstige matpakker, og da er jo salat finfint, ja!