Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 13:36   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken stil har du?

Jeg vet ikke om jeg har noen bestemt stil, egentlig. Jeg er vel generelt glad i klær som gjør at jeg ser høyere og slankere ut enn det nakne speilbildet tilsier. Det betyr gjerne sko med litt hæl, jakker, gensere eller topper som er litt lange og smale. Jeg liker godt fine jakker med en topp under (se for eksempel Angeliques NoaNoa jakke til salgs), men bruker det sjelden nå til dags fordi det er upraktisk på jobben. Jeg kan også godt ta på meg en smal bukse og litt lange tunikaer / "kjoler" over. Av farger er jeg altetende, men styrer nok unna de aller lyseste pastellene som jeg ikke kler særlig godt. Skjørt bruker jeg gjerne om sommeren, men det kan jeg ikke fordra på vinterstid. Jeg har strømpebukseallergi.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat