Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-12, 13:17   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utskrift fra FP

Forbausende ofte, selv for en onlineaddict, ønsker jeg å skrive ut enkeltinnlegg eller hele tråder fra FP. Det kan være reisetips, oppskrifter eller bare hysterisk morsomme tråder eller minner. Det jeg har gjort til nå er bare å merke alt, copy-paste inn i Word og så skrevet det ut derfra, men det er temmelig lite plasseffektivt.

Jeg ser at andre fora, som f.eks. dette, har utskriftsfunksjon både på innleggs- og trådnivå, som kutter ut alle avatarer og signaturer (antagelig bilder også) - er dette noe som har blitt vurdert på FP?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat