Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 11:18   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har du?

Jeg har ikke vært så veldig opptatt av klær før nå. Grunnen er rett og slett at jeg har vært så stor at jeg har måttet "ta det jeg fikk"..
Nå har jeg imidlertid gått ned endel og nå kan jeg endelig handle i vanlige butikker igjen.

På jobb går jeg mye i jeans og topper. Jeg liker veldig godt gensere som går ned over rumpen og som er smale oppe. (Må fremheve puppene og skjule magen)
Jeg liker også veldig godt dressbukser og tilhørende topper.
Gleder meg utrolig mye til det blir litt varmere i været, slik at jeg kan bruke alle de kule skjorte-toppene jeg har kjøpt i vår.

Jeg liker å gå i skjørt også, men mest på sommeren. Jeg er ikke spesielt glad i å shoppe sko, så jeg synes det er enklere å gå med skjørt til sandaler på sommeren.
Støvletter er upraktisk på jobben hos meg, så det bruker jeg ikke så ofte.

Jeg driver fortsatt og leter etter stilen "min" og tror nok den forandrer seg mye samtidig som kroppen min gjør det.
Jeg er ennå ikke fornøyd med resultatet, så jeg drøyer de helt store innkjøpene til jeg virkelig kan kose meg.

Jeg kjøpte forøvrig en kjole fra Madonna-kolleksjonen til HM og den kan jeg allerede spå at jeg kommer til å elske.
Den sitter perfekt og er akkurat passe nostalgisk.