Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 11:08   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken stil har du?

Jeg går vel mest for "pent casual". Har ingen kosedress o.l., og heller ikke så mye anledning til å bruke desiderte partyklær. Siden jeg jobber som underviser trenger jeg heller ikke noen "powerdress". Jeg kler meg veldig etter min kroppsfason (høy med lange tynne ben og stor overkropp): smale bukser, stort sett ingen belter bortsett fra når buksene skal holdes opp, gjerne tights, kjoler og skjørter skal være over knæet.

Jeg hater å stryke, derfor skal mine klær være så strykefrie som mulig.

Åh, hadde nesten glemt min støvlettfetisj. Jeg elsker "pent casual" støvletter og har mange av dem. De er i mange farger og alle med høye hæle. Hele 5 par har jeg kjøpt av Angelique, 1 par av Zip (de andre 10 par kjøpte jeg i butikk ).

Trulte: Holly Hobby var veldig inn på 70-tallet. Veldig "amerikansk nybyggerstil", tenk Lille Hus på Prærien. Det er vel riktig at mange OM-plagg er sådan - og det er ikke dem jeg går etter, nei.