Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-12, 18:39   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skjer egentlig på Værnes i dag, 30/6?

Norwegian har teknisk problem. Det kan jo være så enkelt at en flymaskin er ute av drift. Syntes det var rart at det ikke var noe ledig med SAS eller Norwegian i dag. Og kun til Sandefjord i morgen. Det er vel bare høysesong.

Jo takk, vi er vant til at ting skjer når vi reiser. Det vet 5 åringen også, hun har noen historier.

Norwegian hadde kansellert flyavgang kl 07 en fredag jeg skulle i morfars begravelse. Norwegian fikk ikke flymaskiner til Værnes en kveld angivelig pga manglende flygelederkapasitet på Vestlandet. Jeg fikk neste avgang 2,5 timer senere. SAS maskiner kom fra sør og vest. De var også to timer forsinket fra Tromsø til Trondheim, da måtte de imidlertidig vike for et russisk fraktfly. Og Norwegian stengte innsjekk 37 min før flyavgang til Sardinia. De var sure og svarte aldri direkte på om vi hadde mistet flyet. Og det var Norwegian som kansellerte Trondheim - København på kort varsel i vår pga personalmangel.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat