Sv: Ideer til enkel, uformell bryllupsfeiring?
Jeg ville forsækt å leie et lokale, eller finne en hage med partytelt (lett som en plett ), og hatt kurvfest. Ingen gaver, bare koordinert medbringing av mat fra gjestene. Evt. leid inn noen til å lage mat. Alkohol ville jeg stilt med selv om budsjettet tillater det. Deretter ville jeg festet til langt på natt, gjerne til ut på morgenkvisten. Eller hva med å leie en båt med skipper, og ha kurvfest der? Setter dog litt krav til godt vær, men det blir jo godt vær når dere gifter dere. Aner dog ikke hva det koster.
Utenom det, likte jeg tanken på bryllupsfeiring på Villa Paradiso veldig godt! De har jo mye annen god mat enn pizza der også. Men hva gjør man da etterpå? Leier en båt? Finner en hage? 
Jeg har forøvrig vært i bryllup der middagen og festen ble holdt på Lille Herbern, det var utrolig koselig! Jeg aner ikke hva det kostet, men jeg tror ikke det var et veldig dyrt bryllup. Det som var litt kinkig, var transporten tilbake til land på natten, men det ble satt opp taxibåter som gikk til Aker Brygge. Det kostet sikkert litt, vil jeg tro.