Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 14:33   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Motene vi hater!

Jeg liker generelt ikke plagg og ting med logo over det hele - derfor er LV helt uaktuelt for meg.

Disse kjæmpesvære solbriller lukter også langt vekk av fjortis/Dubai-kone, især med stort logo og isærisær med blinglogo !

Menn skal være maskuline, uten bling, øreringe og dall.

Sæggebuksene - jeg skjønner ikke at moten varer så lenge ! Da det kom, trodde jeg at det ville vare 1 år maks. Grusomt. Mange av mine elever står jevnlig i bare shorts når disse bukser er fallet helt av. Da går det gjerne et minutt før de hiver buksen på igjen. Æsj.

Som kvinne med eplefason (anti-Missa) går jeg gjerne og ofte med høye støvletter utenpå buksene, shorts med leggings under og skjørter/kjoler med leggings under. Jeg liker ballonskjørt, og brede skinnbelter hvis de er i ordentlig kvalitet, men de kler meg ikke.

Bruker ikke lilla, men har et par plagg i plommefarge.