Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-12, 12:49   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør nyhetsbildet noe med ditt syn på barneoppdragelse

Jeg tror det er umulig å ikke bli påvirket litt, selv om det sikkert er forskjellig hva man blir påvirket av og hvilke utfall det får.

Jeg er for eksempel hysterisk redd for drukning, og har nok strengere regler der enn mange andre. Jeg er ikke redd for kidnapping, men merker at jeg syns det er vanskelig å gi slipp på kontrollen over hvor Hiawata er til enhver tid. Jeg hadde mye større bevegelsesradius selv som barn, så jeg er helt klart påvirket av noe, men om det er nyheter eller endringer i samfunnet generelt vet jegikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat