Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-12, 11:15   #56
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antisemittisme i Norge

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er også redd for at siden dette ikke ble tatt ordentlig oppgjør med etter krigen, så har det fått ligge der og ulme og ulme. Og kommer nå frem i full blomst.

En annen litt ekkel ting med debatten er at mange veldig lett kaster seg over muslimforklaringen når dette kommer opp. At dette er noe NYTT noe, som kom med disse innvandrerne. Det er jo veldig enkelt og komfortabelt, men ikke sant.

Eg trur ikkje dette er noko nytt som bare dreier seg om "desse invandrarane" Men dei eksempla eg har observert i skulen, tyder på at konfliktar i opprinnelseslandet pregar barn og måten barn omgås på i norske skular. Palestinarar tar med seg haldningar av typen "Det er jødane sin feil at foreldra mine måtte flykte" inn i klasserommet, og jødiske barn blir straffa for dette. Norske barn er (beklager sterotypiseringa) generelt langt meir historielause. Dei er med på å mobbe jøden, fordi dei andre gjer det. Ikkje av politiske og religiøse årsaker.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat