Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-12, 21:07   #151
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Jeg tror det er umulig å få det helt likt og rettferdig bestanding, fordi nesten ingen saker er like, ingen modder er like, ingen dager er like, ingen relasjoner og forhistorier er like. Og så blir sånn nogenlunde, men ikke millimeterlikt.

En annen ting som kanskje er litt trøblete er hvem som egentlig er ansvarlig i en blogg? I det tilfellet jeg kommer på så var hovedblogginnlegget ganske tilforlatelig, og så gikk vi som leste og skrev litt over bord i en litt uheldig retning, og ble mildt minnet på å skjerpe oss littegrann. Var det da bloggeiers sak? Eller oss som leste og skrev? For jeg tror bloggeier da var litt i stuss på om det var h*ns ansvar, eller de som hadde skrevet.

Bør/kan man "modde" sin egen blogg og slette innlegg man syns blir over kanten? Bør man ha ansvar for å følge opp et blogginnlegg man har skrevet og overvåke det?