Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-12, 15:09   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har åpenbart gått glipp av de morsomste bloggene.

Jeg liker å tro at jeg har tilgang til de morsomste, eller i det minste til de mest interessante og velskrevne, og jeg har ikke så mange tilganger.
(Svært diskret prikketigging. )

For øvrig skjønner jeg hva Smilefjes mener, og ser ikke helt at det skal være så problematisk at en modde som ikke har tilgang til bloggen lar være å kommentere der.
Når det er sagt- er det bare jeg som synes det er veldig demonstrativt å ikke gi en modde tilgang når man vet at h*n kan lese bloggen uansett, eller har jeg ikke skjønt hva dere diskuterer?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat