Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-12, 14:27   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det kan jo også hende at ingen modder har tilgang til bloggen. Det er på ingen måte noe krav at man har modder på kontaktlisten sin. (Eller skulle jeg ikke røpe det? )

Nei, og da er det enten kos-meg-her-og-meg-der, eller full krig og moderatorisk hilsen må gripe inn hvis ikke selvjustisen klarer det.
Da får du ikke den litt "halvhyggelige" versjonen: modde griper inn som privatperson. Men _egentlig_; hvis man forventer at en modde skulle grepet inn som privatperson, skulle man også forvente at andre oppegående personer griper inn som privatperson også. For de finnes jo på forumet. Sånn sett skjønner jeg ikke helt forskjellen mellom om en modde på privaten sier at noe er ugreit eller en hvilken som helst annen person sier at noe er ugreit. Sånn _egentlig _burde det jo ikke være noen forskjell.

Før man altså _uansett_ måtte inn med en "moderatorisk hilsen". Så det burde egentlig slett ikke være noe problem at ingen modder har tilgang til bloggen.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat